Emberi beszélgetés Veres Zoltán Atannal - Deák Judit interjúja

"Nem szabad eltelni a pillanatnyi sikerrel. Újra és újra vissza kell térni az adott beteghez, hogy biztosan tartós gyógyulást értünk e el, utána jöhet csak az öröm ideje!"

Emberi beszélgetés Zoltan Veressel, aki harcművész és masszőr egyben. 
-Szeretettel köszöntelek!
- Köszöntöm a kedves olvasókat!
- Hogyan talált rád a harcművészet és a gyógyítás?
- Gyermekkoromban mindig beteg voltam, gyenge volt a szervezetem. Elhatároztam, ez így nem mehet tovább és kézbe veszem az életemet, hogy egészségesebbé váljak. Beiratkoztam Judo oktatásra, erős fizikumot szerettem volna. Három évig műveltem, szépen javult is az erőnlétem, egészségem, mellette megszerettem magát a küzdősportot. Varázslatos volt, mivel kitették a sportegyesület falára a sikeresebbek fényképét, ámulva néztem őket, én is közéjük kívánkoztam. Karatét tanultam ezután Bakonyi Pétertől, vele máig barátok vagyunk.
- Lassan megerősödtél, de hogyan lett mindebből a mai Veres Zoltán?
- Taekwondo. Magyarországra jött az észak-koreai válogatott bemutatót tartani a nyolcvanas években, nagy hatást gyakoroltak rám. Vágytam arra, hogy a sport eredő országában, Koreában tanulhassak. Harminc év kellett hozzá, hogy ott kössek ki, mert innentől lett kalandos az életem.
- Mi történt veled? Mik voltak életed kalandjai?
- Disszidáltam a taekwondo bemutató után pár évvel, majd másfél év Ausztria következett és jelentkeztem a Francia légióba. Öt évig szolgáltam, közben Djibutiban kétszer is megfordultam, ejtőernyős is voltam Korzikán. Amit a légióban kerestem, mindent félreraktam, amikor letelt az öt évem mentem az álmaim után Ázsiába. Innentől lett a taekwondo. Malajziában tanultam a nyelvet, nem csak a küzdősportot, hét évig tartott. Mellette koreai nyelvet is elkezdtem, mert tudtam, hogy ott lenni, ez az igazi célom. Megismerkedtem a Shiatsu mesteremmel, nagyon érdekelt a gyógyítás. Egy törölközővel csinálják, számomra igen furcsa volt, el sem tudtam képzelni, hogy hogyan lehet így masszírozni. Szóval a mesterem felajánlotta, hogy megtanít a Shiatsu gyógymasszázsra, potom nyolc hónap alatt el is sajátítottam. Utána az Ő klinikáján együtt dolgoztunk, tökéletesítettem a tudásomat. Nem sok idő elteltével rám bízta az egészség centrum vezetését.
- Innentől indultál el a gyógyítás útján? Hazatérve, most Magyarországon segítesz a Shiatsut alkalmazva?
- Igen. Nem csak az említett gyógymódot tanultam, hanem bővítettem tudásomat, hogy hatékonyan, érdemben tudjak segíteni az embereknek. Reikit, csikungot és egyetemes energia gyógyítást.
- Hány éven át tanultál összesen gyógyítani?
- Közel harminc éve folyamatosan, mindig képzem magam. Legutoljára a hosszú távú böjtölést tanultam, hogy milyen egészségügyi hatásai vannak testre, lélekre. Természetesen önnön magamon próbálva.
- Picit elkanyarodnék. Hogyan tehetünk a legtöbbet az egészségünkért?
- Tapasztalatom szerint, sokan elsikkadnak az felett, hogy nem csak az a fontos, hogy mit visznek be a szervezetükbe. Én ezt most megfordítom, mivel lényeges, hogy mi távozik belőlünk. A shiatsut ezért szeretem, mert az kiveszi a problémát. Nem egy beadott injekció, ami bennünk marad, hanem kiveszi a stressz, a feszültségek okozta sérülés eredőjét, például egy hátgerinc sérvnél.
- Mindezt masszázzsal éred el?
- Nyomópontok segítségével, igen. Nagyon sok embernek van derék vagy térd fájdalma, ülő munkánál ez nyakban gyakori. Az emberek megoldásra vágynak a betegségükre, nem gyógyszerekre végeláthatatlan mennyiségben, amit ha elkezdenek felírni, egy ördögi kör kezdődik.
- Fizikálisan hogyan történik? Mennyi ideig tart egy kezelésed?
- Általában egy- másfél óráig. A két oldalt és a hátat masszírozom át ruhában. Fejtől indulva a test nyomópontjaira hatva egészen a talpig, mindezt háromszor, Sugiyama technikával. Beindul a jó keringés, a testtartás javulása hamar látványos a betegeknél.
- Mióta alkalmazzák ezt a technikát és honnan ered pontosan?
- Ennek az őse az akupunktúra, abból lett az akupresszúra. Kína, Korea Japán, mindhárom országban régmúltra tekint vissza ez az orvoslási forma, hozzáteszem hivatalos gyógymódnak minősül Japánban a shiatsu. Sugiyama mester Japánból alapította technikája maga a megtestesült gyógyítás. Méltán elismert és emberek százmillióit gyógyítja napjainkra.
- Működik?

- Természetesen! Nem kell benne hinni, működik. A szervezet gyógyít, ha megkapja ezt a fajta gyakorlatias kezelést.
- Hány ország tudása van benned végül? Nagyon szerény vagy a megélt tanulásokról, tapasztalásokról, holott négy nyelven beszélsz, koreai diploma, sok danos harcművész nagymester vagy, több küzdősportban. A gyógyításhoz is kell az alázat?
- Ha valaki nagyon jó eredményeket ér el hirtelen a kezelésem után, na akkor kell másra koncentrálni. Mert nem szabad eltelni a pillanatnyi sikerrel. Újra és újra vissza kell térni az adott beteghez, hogy biztosan tartós gyógyulást értünk e el, utána jöhet csak az öröm ideje.
- Végezetül azt kérdezem tőled, hogy mi a te titkod? Miben vagy más, mint a többi masszőr?
- Egy év kihagyás után egy edzésen meghúzódott a lábam, sérült az izmom. Rendes, odafigyelt kezeléssel egy hónap alatt elmúlt, míg ha hagyom bő egy éves betegeskedés lett volna. Hatalmas különbség. Szeretném, ha sokakhoz eljuthatna ez a módszer, megkímélve minél több embert a fájdalmaktól hosszú betegségektől.
Köszönöm a beszélgetésünket, sok gyógyult ember háláját kívánom neked, egyben szeretettel ajánlom a te kezelésedet mindenkinek!
Deák Judit



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A három ELSŐ dolog ami garantáltan megöl minden párkapcsolatot

Az azték futók titka - a csodanövény

Ez indítja be a testedben az öngyógyulást!